Hasiera > Uncategorized > Emozioen Inguruko Lana

Emozioen Inguruko Lana

Hemen Emozioak lantzeko egiten nabilen lana duzue. Helburua koaderno bat egitea da. Koadernoa osatzen joango gara eta bukatzean etxera eramango dute, edota haien gelako laguneei erakutsi … Honetarako elsonidodelahierbalcrecer blogean dagoen materiala erabiliko dut. Anabel Cornagok emozioak lantzeko dituen istoriotxoak asko gustatzen zaizkit eta gauza diferenteak egiteko erabili izan ditut. Oraingoan, koadernoa hau egitea pentsatu dut. Hemen sekuentzien bilduma duzue eta eguneratzen joango naiz. Gero, hemen bestelako materialak:

A. osagarriak: proiektuarekin hasteko

A. koadernoa: koadernoaren hasiera egiteko.

klaus saguaren osagarriak.

Arazoren bat baldin baduzue zerbait deskargatzeko abisatu, batzutan dropboxek ez du bere lana ondo egiten eta artxiboa berriz ere igo behar dut.

Mailak:Uncategorized Tags:
  1. FAT
    Martxoa 13, 2012 at 9:11 pm

    urf! zein gustazo! impreso dago!, bihar nire gamberro eskolara berekin…ni ere ikasten ari naiz euskara,jjj barkatu nire hizteguira patapuneak. mila esker!

    • Martxoa 24, 2012 at 2:44 pm

      Eskerrik asko zuri Fatima! La obra es tuya y de Anabel. Me gusta verte por aqui. Besos

  1. No trackbacks yet.

Utzi erantzun bat

